Психологія та успіх

Як навести порядок в особистих фінансах: ключові кроки

Фінансова сфера є однією з основних пунктів життєдіяльності людини. Адже без грошей не можливо просто жити. Кожна людина ходить на роботу, щоб заробити гроші. Тому виникає одне дуже важливе питання: як навести порядок в особистих фінансах.

Сьогодні ми розповімо Вам про основні принципи управління особистими фінансами (фінансами бізнесу і сімейним бюджетом). Ці поради є дуже ефективними.

Як навести порядок в особистих фінансах, якщо Ви марнотрат:

1. Постарайтеся знайти свій метод боротьби з безладом.

У Вас повинна бути мотивація навести порядок у своїй фінансовій сфері. Для цього використовуйте різноманітні інструменти – аналіз і планування всіх доходів/витрат.

На сьогоднішній день існує безліч програм (в телефонах і комп’ютерах), де можна записувати всі фінансові операції і сортувати їх за важливістю.

Хоча збирати чеки з магазинів не погано, але вони захаращують Ваш гаманець, в результаті чого їх можна навіть викинути випадково з грошима.

2. Складіть особистий план дій.

Так, складіть саме план. Як ми вже раніше писали, план необхідний для досягнення цілей та успіху. Це перша сходинка до виконання запланованих справ.

Для початку розпишіть точні доходи/витрати за попередній місяць. Отриману суму Ви можете взяти за основу плану на наступний місяць. Ці цифри якщо що можна поставити менше або більше, в залежності від Вашого фінансового становища.

Також рекомендуємо записати в план витрат на Ваш дохід.

Почніть щодня фіксувати всі фінансові надходження та витрати, щоб надалі їх можна було аналізувати. Пам’ятайте, що є зараз спеціальні програми (безкоштовні), в яких Ви можете записувати всі дані, а програма вже сама підготує для Вас звіт.

На закінчення додамо, що Вам необхідно буде скласти платіжний календар на місяць), заглянувши в який завжди можна побачити свій фінансовий стан і спланувати інші розтрати.

3. Знайдіть час, щоб підрахувати свої доходи і витрати.

Виділіть якийсь часок для того, щоб згадати всі свої фінансові доходи/витрати, якщо не фіксуєте їх.

4. З’ясуйте свій прибуток.

Це вже можливо після виконання попередніх. Якщо Ви скористалися спецпрограммой, то це буде зробити дуже легко. Якщо ні, то підрахуйте все вручну.

Підкреслимо, що після того, як Ви зможете виконати, у Вас будуть навички:

– Робити прогноз ситуації на той випадок, якщо грошей не буде достатньо для обов’язкових платежів.

– Налагоджувати залишилася різницю між доходом і витратами, таким чином, реально зібрати, наприклад, на подорож.

– Ставити великі цілі і досягати більшого рівня заробітку.

Думає, що Вам може сподобатися:

Оригінал